Jäsenedut

Jäsenillemme on monipuolisia etuja ympäri vuoden!

Tarjoamme jäsenetuja erilaisiin liikunnallisiin harrastuksiin, kultuuriin ja vapaa aikaan.

Kesäyöt on tanssin taikaa!

Kesällä 2024 JHL326 Nurmeksen kunnalliset kutsuu jäsenet mukaan tanssiin kajasteen lavalle.

Etuus on käytettävissä kerran kesän aikana,                     vapaasti valittavana iltana.

Etuus on henkilökohtainen ja jäsenyyden oltava voimassa. Lippu lunastetaan jäsenkorttia näyttämällä.

Kokoperheen kesä ja teatterit!

Bomban kesäteatterissa

Miina ja kaikenkarvainen ystävä

Kesällä 2024 - JHL326 Nurmeksen kunnalliset jatkaa tuttuja kesäteatteri etuuksia.

Etuus on käytettävissä kerran kesän aikana, yhdessä teatterissa ja missä tahansa esityksessä.

Rautavaaran teatterissa

Rusetteja vanhasta muistista

Hyvinvointietuus

Jäsenenämme olet oikeutettu jalkahoitoon - Jonnan Jalkahoidossa tai energiahoitoon - Energiahoitola elämän virrassa.

Etuus on käytettävissä vuoden 2024 aikana. Jäsen voi käyttää etuuden kerran valitsemassaan paikassa:

Jonnan Jalkahoito

Kauppatori 3

75500 Nurmes

041  319 9911

jonnanjalkahoito@gmail.com

Energia hoitola elämän virta

Tetrivaarantie 31

75700 Valtimo

Nurmeksen kunnalliset JHL326

Tarjoaa jäsenilleen 10€ edun pelimaksuista Nurmeksen Biljardi & Snooker Kerhon tiloissa.

-Etuus käytettävissä 1krt / kk

-Jäsenyyden oltava voimassa, todistettava jäsenkortilla

-Peliaika sovittava etukäteen.

-Lisätietoja ja yhteydenotot

040 731 5413 – Pasi

JHL 326 maksaa v. 2024 jäsenilleen 5 € edun,  kerran kuukaudessa Sotkan Spa Bomban uinti- tai kuntosalilipusta.

Jäsenyys on todistettava jäsenkortilla.

Merkitsethän jäsennumerosi ja nimesi listaan selkeästi.

Nautinnollisia kylpylähetkiä kaikille :)