Tietoa meistä

Nurmeksen kunnalliset JHL326 toimii jäsentensä tukena paikallisena edunvalvojana. On apuna ongelma tilanteiden selvittämisessä ja paikallisessa sopimisessa. Ota rohkeasti yhteyttä ja ratkaistaan asiat yhdessä.

Edunvalvonta

Nurmeksen kaupunki

Pääluottamusmies:                                                           Varapääluottamusmies:

Anu Rokkonen 040 104 5748                                                                      Erkki Harakka 040 104 1308

anu.rokkonen@nurmes.fi                                                                             erkki.harakka@nurmes.fi

Toimistoaika maanantaisin ja keskiviikkoisin

klo 11.30-15.30 - Kirkkokatu 14, 3krs

Koulunkäynninohjaajien luottamusmies:                                          Puhtauspalveluiden luottamusmies:

Erja Tolvanen 050 325 8231                                                                        Erja Muikku 050 477 2786

erja.tolvanen@edu.nurmes.fi                                                                     erja.muikku@nurmes.fi

Nurmeksen Vesi Oy - Pääluottamusmies:

Pasi Pääkkönen 050 523 1823

pasi.paakkonen@nurmeksenvesi.fi

Aika pelastaa paikallinen edunvalvonta!

Johtuen SoTe uudistuksesta, hyvinvointialueiden uudistuksesta sekä

ravinto- ja siivouspalveluiden uudistuksista paikallinen yhdistystoiminta ja edunvalvonta on vaarassa loppua.

Tarvitsemme uusia aktiiveja mukaan kunnallisista työntekijöistä,

jotta voimme jatkossakin jatkaa toimintaamme paikallisesti!

Hallitus:

Yhdistyksen Hallitukseen kuuluu puheenjohtaja + 7 varsinaista jäsentä, sekä 3 varajäsentä.

Toimikauden 2024-2025 hallitus:

Puheenjohtaja: Erja Muikku

Hallituksen jäsenet: Erja Tolvanen, Erkki Harakka, Pasi Pääkkönen, Maarit Smura, Jonna Turunen, Merja Rantala ja Mervi Lipponen.

Varalla: Sari Tertsunen, Anu Rokkonen ja Anneli Kainulainen.